עיסוי עד הבית

כאן תמצאו את המעסים והמעסות הטובים והמקצועיים בישראל, ותוכלו להזמין כל סוג עיסוי עד הבית.

עיסוי עד הבית הופך ליותר ויותר פופולארי בשל הנוחות והזמינות שלו. זו היא דרך מצוינת ליהנות מהיתרונות של עיסוי מבלי לצאת מהבית.
דמיינו את עצמכם שוכבים בנוחות על מיטת טיפולים, ברקע מתנגנת מוזיקה נעימה ומרגיעה, ומעסה שמטפל בגופכם עם שמנים חמים ומפנקים.
תוך דקות ספורות מרגע הגעת המעסה, תיווצר חווית ספא יוקרתית אצלכם בבית.
בדיוק בשביל זה, ריכזנו כאן עבורכם את המעסים והמעסות הטובים ביותר בישראל במקום אחד.
לנוחות מרבית, ניתן לסנן על פי אזור או עיר בארץ. בנוסף, ניתן לצפות בדירוג ובחוות דעת שניתנו למעסים והמעסות ממטופלים קודמים שקיבלו מסאג' עד הבית, וכך להחליט מי הכי מתאים להעניק לכם חוויה מושלמת ומרגיעה.

לא, אין צורך. בגלל שמדובר במסאז' עד הבית – המעסים שיגיעו אליכם מגיעים כבר עם מיטת טיפולים ועם כל הציוד הנלווה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליהנות מזמן עיסוי משובח.

כשזה מגיע לעיסוי עד הבית – אתם לא צריכים לעשות שום דבר מיוחד. ההמלצה שלנו להתקלח לפני הטיפול כדי שתרגישו רעננים ונקיים.
בהתאם לסוג הטיפול שתבחרו, ייתכן ויהיה שימוש בשמנים מיוחדים – לכן סביר להניח שתרצו להתקלח גם בסיום העיסוי. תוכלו להתייעץ על כך עם המעסה שתבחרו מכיוון שזה עניין אישי של נוחות ובהתאם לסוג העיסוי שבחרתם.

כן, באתר תוכלו למצוא גם מעסים שמתמחים בעיסוי נשים בהיריון. לנשים בהיריון שמעוניינות להזמין מסאז' עד הבית אנו ממליצים ליידע את המעסה באיזה שבוע את נמצאת על מנת שהוא יוכל להתאים את סוג הטיפול בהתאם למצבך.

עיסוי מקצועי לבחורה ששוכבת על מיטת טיפולים

המדריך השלם לעיסוי עד הבית – יתרונות, טכניקות וטיפים

עיסוי עד הבית הינו שירות המאפשר דרך נוחה ומשתלמת ליהנות מעיסוי מרגיע ובנוחות מרבית. באפשרותכם לבחור עיסוי מתוך מגוון רחב של סגנונות כגון: עיסוי שוודי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי רקמות עמוק ועוד.
אולי יש לכם עדיין שאלות כמו "האם מסאז' עד הבית שווה את הכסף שלי?" או "האם אקבל באמת שירות איכותי כמו בספא?" – אז למעשה, אתם הולכים לגלות שאפשר להנות ולהירגע הרבה יותר ממסאג' עד הבית, בהשוואה לעיסוי בספא.

היתרונות הגדולים להזמנת עיסוי עד הבית:

  • חיסכון בזמן – כולנו מכירים את הביטוי "זמן שווה לכסף". אחד היתרונות הגדולים ביותר של עיסוי עד הבית זו העובדה שיכולות להיחסך לכם המון שעות על נסיעות. כשהמעסה מגיע לביתכם, תוכלו לגלות הרבה יותר גמישות מבחינת זמנים ולעשות את הטיפול בשעה שהכי מתאימה לכם.
  • פרטיות – יתרון פנטסטי נוסף של מסאג' עד הבית הוא כל נושא הפרטיות שיש הרבה יותר. אתם לא צריכים להמתין בתור לצד אנשים זרים, או להיתקל באנשי מקצוע אחרים שנכנסים לחדר עיסוי בפתאומיות…ובונוס נוסף – לאורך כל הפגישה אתם נהנים מיחס אישי מהמעסה ומרגישים הרבה יותר נוח בסביבתכם הטבעית.
  • שחרור ורוגע עמוקים יותר – כולנו רגילים לבתים שלנו. כשאתם נמצאים בביתכם, אתם יכולים להרגיע את החושים שלכם ובעיסוי עצמו להגיע למצב עמוק יותר של רוגע ושלווה. לכן, עיסוי בבית יכול לספק לכם הקלה רבה יותר על מתח, בהשוואה למקום חדש שאינכם מכירים.
  • לא צריך לצאת מהבית – נסיעה לספא, בין אם זה נעשה בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי יכולה להגביר את רמות הלחץ, דבר שעשוי לעשות יותר נזק מתועלת.


4 טיפים לעיסוי עד הבית מוצלח במיוחד

על מנת למקסם את היתרונות של עיסוי עד הבית, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. הנה 4 טיפים שיעזרו לך לקבל את חווית העיסוי הטובה ביותר.

  1. בחרו מטפל מוסמך בעל ניסיון בסוגים שונים של טכניקות עיסוי.
  2. תדאגו לסביבה נוחה ומרגיעה לחוויית עיסוי טובה. זה כולל הגדרת טמפרטורה נוחה, עמעום האורות והשמעת מוזיקה מרגיעה ברקע.
  3. מקלחת לפני עיסוי היא חלק חשוב בתהליך העיסוי. זה לא רק גורם לך להרגיש יותר נוח ורגוע במהלך העיסוי, זה גם עוזר לפתוח את הנקבוביות של העור ולשחרר רעלים מהגוף. מקלחת לפני עיסוי יכולה גם לעזור לשפר את זרימת הדם בגוף מה שיכול לסייע בהרגעה ולעזור להפחית את רמות הלחץ.
  4. ספרו למעסה על כל פציעות או בעיות בריאותיות שיש לך כדי שיוכל להתאים את טכניקת העיסוי בהתאם.


איך לעשות השוואת מחירים לעיסוי עד הבית?

מסאז' עד הבית נהיה יותר ויותר פופולרי כדרך להירגע ולשחרר את הגוף. מחיר שירותי עיסוי עד הבית משתנים בין מעסה למעסה, מה שמקשה על השוואת מחירים ועל ההחלטה איזה מעסה מתאים לך. בנוסף, אנשים רבים אינם יודעים מה ההכשרה המקצועית והכישורים של המעסה אותו הם מזמינים, כך שקשה לקבוע אם השירותים שלהם שווים את העלות.
זה המקום שבו האתר שלנו נכנס לתמונה,
אנו מספקים פלטפורמה קלה לשימוש המאפשרת למשתמשים להשוות מחירים בין מספר רב של מטפלים בעיסוי עד הבית. אנו גם מספקים מידע מפורט על כל מעסה ומעסה כדי שהמשתמשים יוכלו למצוא את המעסה הטוב ביותר עבורם.
המטרה שלנו היא לוודא שלכולם תהיה גישה לשירותי עיסוי עד הבית במחירים נוחים ואיכותיים מבלי לשלם מחיר גבוה או לוותר על איכות השירות.

אנחנו כאן כדי לעזור לך
או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם